Ork
Orkové
Mají ohromnou sílu a pozoruhodné nadání dělat hluk. Co se týče velikosti, jsou o hlavu vyšší než průměrný elf či člověk, což z nich činí jednu z nejurostlejších ras Tornelionu. Dalšími nezaměnitelnými znaky, jak je lze bezpečně poznat, je krom mohutnosti jasně zelená (žabí) kůže a zakrnělé uši.
Před příchodem lidí orkové obývali velkou část nížin, kde byl dostatek vody. Už tehdy vedli s mnoha národy natolik krvavé války, až proti nim vytáhlo několik spojených trpasličích klanů, jimž se povedlo orky téměř vyhubit... V dnešní době orkové obývají především pustiny, kde nejsou větší osídlení a mohou si tam žít po svém.
Orkové jsou pragmatici, avšak na rozdíl od lidí nejsou nadáni empatií a ze zásady volí vždy přímočařejší (silové) řešení. S již zmíněnými lidmi vycházejí poměrně dobře, neboť na rozdíl od jiných ras je netíží žádné staré spory. Navíc si lidé orky často najímají jako osobní strážce nebo průvodce divočinou, ve které se skvěle vyznají.
Vlastnosti
Mistři lovu
- Při lovu zvířátek mohou použít tři výstřely namísto dvou.
Tuhá kůže
- Jejich kůže má vlastnosti lehké zbroje.
Houževnatost (Pouze se schválením organizace)
- Díky své odnosti a životu jaký vedou, vydřží ork bez ošetření v agonii 10 minut.
- Po prvním zásahu do končetiny jsou orkové schopni končetinu dále používat, až druhý zásah do končetiny jí vyřadí z boje.
- Tato dovednost je za odměnu a bude udělena na základě kostýmu a roleplaye.
Kostým
- Kůže obarvená nazeleno je povinný prvek kostýmu
- Šat i zbroj je otrhaná a nespravovaná; vše působí zašlým, avšak masivním dojmem.
Dodatky
Orkové vycházejí celkem dobře i s gobliny. V počátku věků obývali stejná území a žili ve vzájemné symbióze, až do konce první války zelených kůží.
Díky starým pověrám se jak goblini tak orkové dost straní plavbám po širém moři.
Odkaz pojednávající o rase Orků: