Džin (jen po dohodě s organizátory)
Džinové
Když se řekne džin, mnozí si představí charismatického průsvitného ducha, případně svalnatého astrála v turbanu, který usměvavě plní přání šťastlivcům, jež najdou lampu. Ve skutečnosti však džin ani trochu neodpovídá pohádkovým fantaziím. Je to prostě obyvatel Dahirského emirátu, který s sebou neustále nosí nějakou formu nádoby, jež slouží jako jeho lampa. Tito Dahiřané to však nedělají z nadšení či obecné touhy šířit radost, nýbrž kvůli kletbě, jež na ně uvalil mocný kouzelník Jaffar Al Alí. Dotyčný mág dávno odešel na onen svět, zatímco jím stvoření "putovní kouzelní otroci” dále trpí prokletím. Jedná se o kouzlo mocné a tajemné, které dovede jakoukoliv bytost -- tedy tu, na niž bylo sesláno -- přeměnit v tvora, jenž je neviditelným řetězem svého života svázán s lampou (či objektem v míře větší než malé lampě podobným).
Stávají se z nich vězni lamp; nesmrtelní služebníci, zotročení a zkroucení do podoby, jež jim předurčila podstata kouzla. Právě vazba na lampu jim však dává moc plnit přání neznámými magickými cestami, a to výlučně tomu, kdo lampu vlastní; a právě jedno přání, nikdy více. Jakmile je první (a zároveň poslední) přání vlastníku lampy splněno, džin je volný a lampa již nenáleží tomu, kdo přání vyslovil. Džin může volně odejít i se svou lampou, hledat si nového pána…
Majitel lampy by měl však své přání volit velmi obezřetně, neboť leckdy se může vyplnit zcela jinak, než by si dotyčný představoval.
Džinové znají mnohá tajemství, včetně jednoho -- zaklínadla, skrze něž se z nich stali otroci lampy. Jaffar Al Alí však nebyl hlupák; džin dané kouzlo nedovede nikdy nikomu sdělit. Leda by si majitel lampy sám přál státi se džinem…
Vlastnosti
Poblouznění
- Tvory, kteří se k nim přiblíží na 3 kroky, dokáží očarovat, aby plnily všechna jejich přání (slepá poslušnost).
- K vytvoření kouzla potřebují pronést krátkou říkanku alespoň o 5 slovech.
- Jejich kouzlo pomine po 3 minutách nebo mělo-li by vést ke zranění jakéhokoliv tvora. Očarovaní si budou pamatovat vše, co se s nimi dělo.
- Kouzlo mohou použít jen mimo boj a to jednou za 10 minut.
Přání
- Kdokoli vlastní jejich lampu, tomu dovedou splnit "v rámci svých možností” jedno přání dle následujících podmínek.
- Přání může přímo ovlivnit pouze tvora, jemuž je plněno, nebo toho, kdo se mu nebrání (souhlasí s ním).
- Započne-li boj, kouzlo přání zmizí.
Dům v lampě
- Lampy džinů jsou magické předměty, které nelze zničit.
- Pokud je lampa někde ponechána příliš dlouho, vrátí se k džinovi, jemuž patří.
- Džinové se dokáží do své lampy kdykoliv schovat, jsou-li do 10 kroků od nich (vezmou si růžovou šerpu).
- Jakmile jsou ve své lampě, zahojí se jim všechna zranění a zbaví se všech cizích vlivů (kouzel, jedů…).
- Kdokoli má lampu u sebe, může džinovi nařídit, aby vyšel ven z lampy a splnil mu jedno přání. V okamžiku, kdy bude přání splněno, lampa zmizí.
Jiný osud
- Nemohou se učit novým dovednostem ani bojovat. Jejich účel na tomto světě je jiný.
- Pokud zemřou, jejich tělo zmizí do předmětu, k němuž jsou vázáni (zde lampa), avšak po pár minutách se opět vrátí (nemají sponky).
Kostým
Džinovská lampa či podobný předmět.
Alespoň část kostýmu laděná do orientálního stylu (truban postačí).
Dodatky
V případě zájmu o hru za postavu džina je nutno nás nejdříve kontaktovat: >>> facebook (na Raista) / email: zlenicepj@email.cz <<<
V případě dotazů je možné kontaktovat i autorku rasy džinů na FB: Zde!
Definice ovládnutí:
- Účinek ovládnutí se (v rámci jednoho účinku) může projevit jen jedním ze dvou následujících způsobů a nikdy ne natrvalo.
- Slepá poslušnost - Postava mechanicky a bez invence plní příkazy toho, kdo ji očaroval (nemá svobodnou vůli).
- Vnuknutí - Postava je kouzlem nezlomně přesvědčena o pravdivosti určité vnuknuté myšlenky.