Upír (jen po dohodě s organizátory)

Upíři si i po přeměně zachovávají podobu své původní rasy, až na nápadně bledou pleť a dvojici výraznějších tesáků.

Jejich potřeba živit se krví a temná pověst, která je provází historií Tornelionu, způsobují, že jsou v očích mnoha lidí vnímáni s nedůvěrou či odporem. Přesto mezi nimi existují jedinci, kteří odmítají zabíjet inteligentní bytosti. Místo toho se živí zvířecí krví nebo si krev opatřují od dobrovolných dárců, kterým za ni platí a berou si pouze tolik, kolik nezbytně potřebují k přežití.

Společenství upírů

Upíři žijí podle přísných pravidel a tradic, jejichž dodržování je klíčové pro jejich přežití. Každou oblast spravuje jediný Starší upír, případně jeho rod, a všichni mladší upíři mu musí být naprosto oddáni. Starší nesou odpovědnost za nově přeměněné a pomáhají jim zvládnout první dny jejich existence. Proto si pečlivě vybírají, koho přijmou do svých řad. Přeměněni jsou pouze ti nejschopnější a nejperspektivnější jedinci, kteří se musí naučit žít s vědomím, že jejich místo mezi smrtelníky se navždy rozplynulo jako mlha pod dotekem slunce.

Vlastnosti

Šerozrakost

Mramorová kůže

Krvavá obnova

Upíří fyziologie

Zranitelnost upírů

Věčný hlad

Pití krve hráčských postav 

Pití krve hráčských postav jiných upírů

Pití krve ulovených zvířátek

Při pití krve jiným hráčům, není nutné takříkajíc “ocucávat či okusovat” krky ostatních hráčů.

"Rudá stop" je "Rudá stop" a nejede přes ní vlak.

Starší upír/ka

Kostým

Jak se stát upírem

Dodatky

Definice nemagického bojového efektu "Stříbro":