Dryáda
Dryády
Zelená kůže a oděv pokrytý listím, tak se pozná dryáda. Dle dávných legend tyto bytosti stvořili lesní bohové, aby chránily jejich posvátné háje před lidskou nenechavostí.
V dnešní době jsou dryády málokdy k vidění, neboť většina se stáhla do Munkforsského a Marsalského hvozdu (oblasti Munkfors a Marsala), aby pomohly s jeho obranou v této pro lesní bytosti těžké době. Dryády považují výše zmíněné oblasti za svou domovinu a jsou pro její ochranu ochotny udělat cokoliv.
Jsou obdařeny prastarou magii, jež v lese sílí a chrání je. Daná moc je pro některé tvory téměř hmatatelná a ty nejmocnější z dryád jsou respektovány i divými dlaky; tvory, jež jsou za normálních okolností postrachem všeho živého.
Vlastnosti
Děti lesa
- V lese (prostor za viaduktem), dokáží vycítit přítomnost všech neviditelných, nebo skrytých bytostí které jsou v blízkosti dvou kroků.
- Vždy naleznou hobita ukrývajícího se na Loučce.
- Schopnost funguje dle pravidel pravého vidění, viz dodatky.
Útočiště ve stromech
- Dokud se dotýkají kmene stromu, jsou neviditelné (tato neviditelnost jim nedává možnost pohybu).
Dary hvozdu (Pouze se schválením organizace)
- Dryáda může jednou denně vrhnout na nepřítele hrst semen (čočky) stromů a bylin z lesa. Rostliny okamžitě vyraší a na 10 vteřin připoutají jednoho až tři zasažené cíle k zemi, jedná se o efekt "Past".
- Při použítí schopnosti musí Dryáda pronést formuli „KOŘENY POUTEJTE“
- Chce-li Dryáda schopnost použít znovu další den, musí nejprve nasbírat nová semena na Loučce – stačí se tam krátce zastavit, předstírat sběr, nebo alespoň vnímat krásu okolního hvozdu.
- Tato dovednost je za odměnu a bude udělena na základě kostýmu a roleplaye.
Strach z ohně
- Jsou-li zraněny efektem "Žár", bude na ně aplikován i efekt "Strach".
Dryádám zapovězeno
- Nemohou užívat kovové zbroje
Kostým
- Kůže obarvená na zeleno.
- Oděvy v přírodních barvách, často ozdobené listy.
- Zbroje jim nesmí bránit v pohybu. Nejtěžší zbroj pro dryády by se měla skládat pouze z koženého kyrysu, nátepníků a holenic.
Dodatky
- Ze zbraní dávají přednost dýkám, kopím a lukům.
- Drtivé zbraně jako sekery, palice a kyje jim jsou cizí. Mohou se je naučit používat, ale je třeba se zamyslet nad důvody, jež by je k tomu vedly.
- Kontakt se železem jim sice nečiní takové problémy jako vílám, ale není pro ně ani nic příjemného. Proto kov používají, jen když je to nezbytně nutné.
Odkaz pojednávající o lesních bytostech:
Definice skrytí / neviditelnosti:
- Značí se jednou rukou na hlavě.
- Lze mluvit a v některých případech se i pohybovat. Každá jiná aktivní činnost postavy skrytí / neviditelnost ukončí.
- Schopnost nemá vliv na to zda vás ostatní hráči slyší
- Ke skrývání je nutné využívat keřů, stromů, temných zákoutí... U neviditelnosti nikoliv.
Definice pravého vidění:
- Schopnost vidět skryté / neviditelné postavy do vzdálenosti 10 kroků (někdy i méně).
- Pravé vidění rovněž propůjčuje schopnost vidět i v naprosté tmě.
Definice magického bojového efektu "Strach":
- Postava má strach z toho, kdo na ni tento efekt seslal. Nemůže na něj hledět, útočit ani se k němu přibližovat.
- "Strach" skončí když se jim zasažená postava dostane z dohledu a doslechu postavy, která ho na ni seslala.
- Detailní popis: Zde!
Definice magického bojového efektu "Žár":
- Znamená 1 lehké zranění (LZ) a zapálení postavy. Pokud se zasažená postava nezačne ihned hasit, dostane 1 těžké zranění (TZ) a upadne do agónie.
- Postava se může okamžitě uhasit vodou, nebo válením po zemi, což jí zabere nejméně 10 vteřin. V případě bahna stačí, když udělá 3 dřepy.
- Detailní popis: Zde!
Definice magického bojového efektu "Past":
- Postava nemůže po dobu 10 vteřin odtrhnout nohy od země, ale zbytek těla je normálně pohyblivý.
- Detailní popis: Zde!