Temný elf
Temní elfové
Díky kombinaci bezvousosti, tmavé pleti a dlouhých uší do špičky je bezpečně pozná každý obyvatel Tornelionu. Stejně jako jejich blízcí příbuzní -- elfové -- žijící na povrchu neoplývají obří silou, nicméně jsou velice mrštní.
Na povrchu žijí v malých komunitách uvnitř velkých měst, avšak jejich království se rozkládá v podzemí pod Štíty světa (pohoří v oblasti Iared). Do jejich říše je dle legend dovedla mocná bytost připomínající obřího pavouka. Tehdy uzavřeli dohodu, že jejich nové království bude navěky pod její ochranu a oni za to budou bytost ctít jako boha. Více informací o této bytosti není nikomu v Brožově známo. Temní elfové se o daném tématu odmítají bavit s kýmkoliv, kdo není jejich rasy.
Navzdory jménu nejsou o nic zlovolnější než jiné národy. Přesto je pravda, že často vzbuzují strach díky životu v podzemí, zálibě v zakázaných oborech magie a naprosté posedlosti tajnůskářstvím. Někdo tvrdí, že to dělají schválně, aby ostatním nahnali strach, někdo, že pro to mají své důvody… Pravdou zůstává, že díky této pověsti a skutečnosti, že kdysi vyhráli válku s trpaslíky, si žádný národ netroufne s nimi jít do přímého konfliktu.
Vlastnosti
Šerozrakost
- Schopnost vidět v lokacích, ve kterých je herní tma (v těchto lokacích je zakázán boj).
Děti podzemí
- V podzemí a budovách (dungeon, budovy ve vesničce, podmořské město atd.), dokáží vycítit přítomnost všech neviditelných, nebo skrytých bytostí které jsou v blízkosti dvou kroků.
- Pokud pronásledují do dolů Hraničáře, vždy jej najdou a dohoní, protože podzemí je pro temné elfy přirozeným prostředím.
- Pokud se temní elfové skrývají v dolech s Hraničářem, neutrpí zranění, protože podzemí je pro temné přirozeným prostředím.
- Schopnost funguje dle pravidel pravého vidění, viz dodatky.
Temná čepel (pouze pokud je temný efl věřící v bohyni Shar)
- Dokáží očarovat libovolnou zbraň (bodnou, sečnou) tak, aby po následující hodinu způsobovala každým zásahem nemagický bojový efekt “Jed”.
- Zbraň očarují tím, že se jí dotknou a vysloví zaklínadlo "TORO SU VELA NA".
- Kvůli sjednocování herních mechanik se jed již nenanáší na střelivo, ale přímo zbraně jako takové.
- Schopnost otrávit zbraň lze použít třikrát denně.
Kostým
- Kůže obarvená na černo a špičaté elfské uši (rovněž obarvené na černo) je povinná část kostýmu.
- Muži oholené vousy. V případě smíšeného původu je tolerovatelný i menší vous.
- Oděv tmavých barev, nesmí působit křiklavě. Vše elegantní, nic by nemělo působit hrubým, otrhaným dojmem.
- Zbroj se nesmí lesknout a omezovat v pohybu.
- Vyhnout se kostkovaným vzorům, kiltům a všemu ve stylu “viking”.
Dodatky
Většina trpaslíků temné elfy nenávidí. Tato nevraživost je však jednostranná, temní elfové věří, že být vzteklý je obecnou vlastností trpaslíků.
Preferované zbraně temných elfů jsou dýky, lehké meče, kopí a kuše.
Zbraně jako sekery, palice a kyje, jim jsou zcela cizí. Mohou se je naučit používat, ale je třeba se zamyslet nad tím, co by je k tomu vedlo.
Podzemní říše temných elfů se nazývá Podtemno.
Odkaz pojednávající o rase temných elfů:
Definice nemagického bojového efektu “Jed”:
- Ochromí zasaženou část těla (v případě trupu celou postavu) na dobu 5 minut + dojde ke zranění zbraní samotnou.
- Ve hře je mnoho jedů, ale jen tento jeden lze aplikovat na zbraně (bodné a sečné) a je bojovým efektem.
- Detailní popis: Zde!
Definice pravého vidění:
- Schopnost vidět skryté / neviditelné postavy do vzdálenosti 10 kroků (někdy i méně).
- Pravé vidění rovněž propůjčuje schopnost vidět i v naprosté tmě.
Definice skrytí / neviditelnosti:
- Značí se jednou rukou na hlavě.
- Lze mluvit a v některých případech se i pohybovat. Každá jiná aktivní činnost postavy skrytí / neviditelnost ukončí.
- Schopnost nemá vliv na to zda vás ostatní hráči slyší
- Ke skrývání je nutné využívat keřů, stromů, temných zákoutí... U neviditelnosti nikoliv.