Astrál
Astrálové
Jejich kůže má bronzovou, modrou, někdy i rudou barvu. Z hlav jim vyrůstají rohy rozličných tvarů. Tyto děsivé bytosti nemohou být nikým jiným než astrály!
Astrálové pocházejí ze vzdálených světů, z jiného místa a času. Tyto světy jsou běžně dosažitelné výlučně za pomoci nejmocnějších kouzel, avšak čas od času se vyskytne přírodní anomálie, kdy se vytvoří trhliny v časoprostoru a na krátkou dobu se tyto vzdálené světy propojí s naším. Zejména díky těmto “astrotřesením” dochází k přesunu obyvatel oněch jiných světů do našeho. Když k tomu dojde, je třeba se mít na pozoru, neboť mnozí z nich jsou krajně nevypočitatelní a na živé bytosti z našeho světa často pohlížejí jako na jakési hračky. Tvrdit, že jsou takoví všichni, opravdu nelze, avšak je dobré být obezřetný. Za normálních okolností se astrálové v našem světě nemohu udržet příliš dlouho, neboť jejich pouto k tomuto světu postupně slábne. Ovšem astrálové dokáží vycítit pouto (obecně nazývané duše), jež váže smrtelné bytosti k našemu světu, a dokáží si je na čas přivlastnit tím, že zdejšího tvora usmrtí. Činí-li tak pravidelně, mohou zde zůstávat napořád.
Vzdor těmto skutečnostem není správné ani moudré zabíjet každého astrála na potkání. I obyvatelům tohoto světa se občas podaří vstoupit do světů astrálních a jen díky dohodě, jíž kdysi uzavřel mág Khelben Al Taro s vládcem Bronzového města, mají tito nešťastníci alespoň mizivou šanci v tamním světě přežít. Kdyby se pán Bronzového města dozvěděl, že jsou zde bezdůvodně masakrování jeho poddaní, mohlo by to mít nedozírné následky.
Nebylo tomu tak vždy; pokud se některý astrál rozhodne zůstat v tomto světě a přitom chce skoncovat se zabíjením, může podstoupit tajemný rituál, který jej přemění na bytost zvanou empatic. Tajemství tohoto rituálu střeží mágové jako oko v hlavě a pro jeho provedení je třeba vyhledat jejich mistra.
Vlastnosti
Dar z jiných světů
- Pokud má jejich kůže bronzovou barvu, poskytuje jim ochranu lehké zbroje.
- Pokud má jejich kůže modrou barvu, poskytuje jim imunitu na efekt "Mráz".
- Pokud má jejich kůže červenou barvu, poskytuje jim imunitu na efekt "Žár".
- Pokud má jejich kůže černou barvu, poskytuje jim imunitu na efekt "Vlna".
Požírači duší
- Každý den musí vzít alespoň jedné hráčské postavě duši, aby jejich pouto s našim světem nezesláblo, pokud tak neučiní na konci dne ztratí sponku.
- K uzmutí duše jim stačí přiložit ruku k hrudníku hráčské postavy, která je v agónii a použít heslo “Dorážím tě”.
Astrální těla
- Když zemřou jejich těla okamžitě zmizí (nelze je oživit).
- Nemohou se stát upíry.
Kostým
Kůže nabarvená bronzovou, modrou či červenou barvu (vždy musí být jedna z barev dominantní).
Rohy různých tvarů a velikostí (nepoužívat paroží).
Oděv spíše barevný. Jako doplněk jsou vhodné šperky v orientálním stylu.
Dodatky
Hrát za astrála je vhodné jen pro zkušené hráče, kteří dobře vědí, co dělají. Je třeba počítat se strachem a nedůvěrou ostatních postav.
Při braní duší, prosíme nesahat slečnám na prsa.
Astrálové a empatici se nemohou stát upíry.
Celé jméno pána Bronzového města je Marraka Al-Sidan Al-Harig ben Lazena.
Tituly pána Bronzového města:
- Nejvyšší sultán Ifrítů
- Pán plamenů
- Vládce žhavoty
- Zakalující věčný plamen pravdy
- Nejpřesnější lovec
- Maršál Řádu hořícího srdce
- Doutnající diktátor
- Karmínový spalovač
Definice magického bojového efektu "Mráz":
- Znamená 1 lehké zranění (LZ) a neschopnost odtrhnout po dobu 10 vteřin nohy od země, zbytek těla je normálně pohyblivý.
- Detailní popis: Zde!
Definice magického bojového efektu "Vlna":
- Znamená 1 lehké zranění (LZ) a sražení k zemi.
- Postava může vstát hned jak se trupem dotkne země. V případě bahna stačí, když udělá 3 dřepy.
- Detailní popis: Zde!
Definice magického bojového efektu "Žár":
- Znamená 1 lehké zranění (LZ) a zapálení postavy. Pokud se zasažená postava nezačne ihned hasit, dostane 1 těžké zranění (TZ) a upadne do agónie.
- Postava se může okamžitě uhasit vodou, nebo válením po zemi, což jí zabere nejméně 10 vteřin. V případě bahna stačí, když udělá 3 dřepy.
- Detailní popis: Zde!