Alchymista

Alchymista jakožto povolání je, dle archetypu, náročné na kostýmové doplňky a vybavení, nepříliš náročné na roleplaying a vaše dovednost používání zbraně je irelevantní. Proč?

Vaše vybavení budete s největší pravděpodobností opravdu potřebovat - jak namícháte lektvar bez kotlíku či baněk a jak ho budete nosit s sebou bez lahviček? O nářadí k výrobě talismanů raději ani nemluvím.

Velkou část herního času budete zkoumat, pátrat a obchodovat. Jste-li schopní vymámit z jalové krávy tele, pak váš život ve hře bude mnohem jednodušší. Lidé jsou obvykle přístupnější předat informace nebo vyměnit své zásoby za výpomoc umíte-li svou žádost náležitě herecky podat.

Zbraň jako alchymista potřebovat pravděpodobně vůbec nebudete. Už tak s sebou budete nosit poměrně dost věcí, některé z nich i křehké, a na ochranu před loupežníky a divou zvěří se mnohem více vyplatí si prostě sehnat nějakého hňupa v brnění, který na rozdíl od vás nemá na práci lepší věci než trénovat mávání kusem plechu.

Archetypy

 

Alchymista

Specialista na živou a neživou hmotu a jejich vzájemný vliv. Vyrábí především lektvary, jednoduché amulety, bomby, jedy a směsi všeho druhu. Sbíráte bylinky, případně kusy zajímavých stvoření a látek.

Jako začátečník k práci potřebujete nějakou nádobku na míchání lektvarů (flakon, baňku nebo kotlík), něco čím to budete míchat a lahvičky ve kterých to budete přechovávat. Nádoby, ve kterých si budete přenášet vodu (tip: alespoň 300ml), víno a olej. Několik málo kusů jsme schopní a ochotní poskytnout, ale nespoléhejte na to. Doporučujeme pro styl a snadnější orientaci v hotových lektvarech si také pořídit potravinářská barviva (Modrá, Zelená, Žlutá, Červená, Hnědá).

Artisan

Řemeslník zaměřen na výrobu trvalejších předmětů. Je schopen připravovat základní lektvary, talismany všech druhů a síly, očarovávat zbraně, zbroje a předměty i místa.

Jako začátečník budete potřebovat především nástroje na práci s drátky – kombinované kleště řeší většinu problémů. Později budete potřebovat také štětec, spíše více druhů.

Sanguimant

Specialista na rituály, kouzelné formule a zaříkání. Schopný připravit základní lektvary a amulety. Tento alchymista, na rozdíl od ostatních, ovládá boj a aktivně se jej účastní. Krveprolití a smrt jsou v mnoha ohledech primárním zdrojem jeho moci.

Jako začátečník potřebujete jen minimální vybavení, pár lahviček na lektvary. V ideálním případě nějaký barevný písek. Potravinářská barviva. Propisku/pero a papír. Obřadní nůž a jedno/ jeden-a-půl ruční zbraň. Pokud chcete hrát tento archetyp, pak napište předem mistru alchymistovi (tholdrin@gmail.com). Vezměte si svitky nebo alespoň nějaký žlutý papír a to ve větším množství!

Dovednosti jednotlivých archetypů

Pro to aby se hráč vůbec mohl vydat stezkou magických věd a studovat tajemství alchymie, pak musí splnit nějaké předpoklady. Když nasbírá tyto potřebné dovednosti, stane se z něj učeň, jakožto nejnižší příčka v hierarchii alchymistického cechu a jeho akademie. Teprve po té se začíná specializovat v rámci oboru a volí si archetyp.

 

Konkrétní rozdělení dovedností k jednotlivým stupňům archetypu se zde objevi brzy! 

 

 

 ALCHYMISTA

 ARTISAN

 SANQUIMANT

 I.

 Učeň 

 Učeň

 Učeň

 II.

 Student

 Tovaryš

 Zaříkávač

 III.

 Bakalář

 Řemeslník

 Zaklínač

 IV.

 Magistr

 Inženýr

 Adept

 

(dovednosti ve výpisech níže lze rozkliknout pro podrobný popis)

Magistr ovládá:

/!ability not found!/

Magické probuzení (alchymista)

Bylinkářství

Drahé kameny

Talismany

Lektvary

Klarifikace

Stabilizace

Lučba

Extrakce

Transmutace

Identifikace - Lektvary

Výbušniny - nepovinné

Ranhojičství

Zoologie

Mutageny

 

Inženýr ovládá:

/!ability not found!/

Magické probuzení (alchymista)

Bylinkářství

Drahé kameny

Talismany

Lektvary

Magické konstrukty

Identifikace - Talismany

Magické zásobníky - nepovinné

Hledání skrytých zřídel

Přenášení zřídel

Artefakty

 

Adept ovládá:

/!ability not found!/

Magické probuzení (alchymista)

Bylinkářství

Drahé kameny

Talismany

Lektvary

Boj zbraní - kontaktní zbraně

Znalost magických tvorů I

Zoologie

Extrakce

Zaříkání 

Kouzelné formule

Rituál krve

Ranhojičství

Krvavý tanec