III Pohyb terénem

Ve hře je možné narazit na různé typy terénu nebo prostředí, které může být obtížné, či přímo nemožné překonat bez znalosti nebo schopnosti pohybu v daném prostředí. Toto prostředí poznáte podle explicitního označení na lokaci.

I. stupeň dovednosti umožní:

II. stupeň dovednosti umožní:

III. stupeň dovednosti umožní:

Popisy jednotlivých terénů:

Nestabilní půdy mohou být označeny symbolem a představují všelijaké nestabilní, podmáčené a klamavé terény, jako jsou například bažiny, mokřady, rašeliniště, tekuté písky, solné pánve či aluviální naplaveniny.

Biotopy s vysokou biologickou aktivitou mohou být označeny symbolem * a představují tzv. „živé terény", kde přírodní život aktivně ztěžuje průchod. Prakticky se jedná o území s extrémním výskytem hmyzu (komáři, vosy, pavouci), kolonií netopýrů, ptáků, hlodavců nebo invazních živočišných druhů.

Neprůchodné porosty mohou být označeny symbolem a představují hustě zarostlou, neprůchodnou vegetaci, jako jsou například křoviny, houštiny, hustý podrost, zarostlé remízky, trnité a popínavé rostliny (např. ostružiny, šlahouny) či žahavé a jedovaté rostliny (např. kopřivy).


 (Učí se skrze pohyb a interakci s Hvozdem)